Friday, July 17, 2009

sesi melayan lagu lama

terdengar lagu ni kat radio johor pagi tadi. kelakar siutt. macam tak percaya lagu macam ni yang aku layan suatu masa dulu. tapi best!



lagu yang ni aku suka jugak.



plus this one. rasanya takde siapa yg tak tau lagu ni...



nak dengar versi rock Kristal klik SINI.


and then aku teringat. masa kecik-kecik dulu aku pernah jumpa kaset aman shah milik pakcik aku. pastu terminat sangat lagu 'adikku pandai menari' sampai berpuluh kali asyik ulang lagu tu sambil menari. yang versi moden by phlowtron tu aku tak pernah dengar lagi.

video tak boleh di'embedded'. click here to watch.




aku suka jaipong,
kau suka disko,
oh! oh! oh!

Sunday, July 12, 2009

malang tak berbau

malangnya bila tengah-tengah senang hati dapat berborak dengan seorang kawan tetiba dia cakap sesuatu yang menghilangkan mood.


that's freaking annoying.


OR maybe i'm freaking annoying.



dude, i AM emotional. always. sorry for that.




p/s: i know i should not pry into your everyday life. OR your private life. but what's left to talk about then?



sidenote: geez, i am freaking annoying. macam nenek tua. thehehe...